pondelok 29. júla 2013

Balea voskové pásiky

Ahojte!

Rada by som sa dnes s vami podelila o moju skúsenosť s Balea voskovými pásmi na depiláciu. Názov na obale: Balea Kaltwachs streifen mit Aloe Vera und Mandelol enthält 4 Pflegetcher zur Nachbehandlnung. Názov ako vidíte (čítate:-) ) je naozaj dlhý a po nemecky. Voskové pásy som kúpila v drogérii a vzhľadom na to, že som mala po čase chuť zmeniť spôsob depilácie mojich nôžok tak som sa rozhodla pre celkom jednoduchú variantu, no nie? Veď čo môže byť zložité na voskových pásoch, určite ich používa kvantum žien denno denne.:-) Nikdy som takýto spôsob zbavovania sa chĺpkov nepoužila a musím povedať, že som vyskúšala čokoľvek od klasického holenia po epiláciu strojčekom (najúčinnejšie!!) cez cukrovú pastu až po laser.



Cena týchto pásikov je okolo 5 až 6 euro. V balení je 20 kusov voskových pásikov s Aloe Vera a 4 obrúsky, ktoré sú nasiaknuté mandľovým olejom. Po prečítaní návodu som sa dala do práce. Pásik sa počas 30 sekúnd zahrieva medzi dlaňami. Ja som sa naozaj usilovne snažila pásiky čo najviac zahriať, lebo pri prvom som nebola až taká dôsledná a zle sa od seba pásiky pokryté voskom oddeľovali. Mala som pocit akoby na jednom pásiku ostalo viac vosku ako na druhom. Pri druhom pokuse, po dlhšom a usilovnejšom trení pásiku medzi dlaňami, už žiadny problém nebol a pásiky išli od seba oddeliť celkom jednoducho. Následne som pásik pokrytý ružovým voskom priložila na miesto, v mojom prípade predkolenie, ktoré som chcela depilovať a poriadne som pritlačí (ja som niekoľko krát prešla dlaňou po pásiku). Pásik som strhla prudkým pohybom v proti smere rastu chĺpkov. Chĺpky som mala dlhé asi 4  - 5 mm, takže nemal byť podľa návodu žiadny problém.


Na jedno lýtko som použila 5 až 6 pásikov a tie mi odstránili ani nie polovicu chĺpkov. Na jedno strhnutie mi pásik odstránil cca polovicu chĺpkov, ktoré boli na mieste priloženia. Čo je podľa mňa dosť bieda. Ak by som mala porovnať bolesť pri depilácii pásikmi a epilácii strojčekom tak to výjde zhruba na rovnako. Bolí to aj jedným aj druhým spôsobom. Ja som na strojček zvyknutá, používam ho dlhé roky a zatiaľ som nenašla vhodnejší spôsob na odstránenie chĺpkov z nôh. Pravdaže holenie je najrýchlejšie, najjednoduchšie a najlacnejšie (ani nie lebo keby som mala za roky holenia sa spočítať koľko som do toho investovala tak by mi aj 3 strojčeky vyšli za ten čas:-) ). 
Ak mám pravdu povedať z používania týchto pásikov som bola zúfalá. Vosk som mala v tenkých pásikoch - od okrajov vosku na pásikoch - všade po lýtku. Pásik sa nedal viac ako 1 - 2 krát požiť. Aby som odstránila nalepený olej na nohách použila som na to určené obrúsky. Tie dielo skazy dokončili.:-) Neodstránili vosk, vôňa nebola veľmi vábivá a ostal mi po nich na nohách zvláštny povlak, ktorý som odstránila až po drhnutí špongiou v sprche.

Suma sumárum, neodporúčam a ani ja si ich už nikdy nekúpim. :-)

Dala som im šancu a snažila som sa ich použiť za pár dní ešte raz, ale výsledok bol totožný.


Krásny deň a budte zdraví a krásni:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára