streda 31. júla 2013

HOT or NOT! EFFFI gold exclusive

Ahojte!

Asi pred dvoma mesiacmi som si kúpila jeden ženský časopis a ako vzorka na obálke bol EFFFI gold exkluzívna emulzia pre hladkú a žiarivú pleť s účinnou látkou z umelého hadieho jedu - Tropidolaemus wagleri a lipozómy; obohatená o kyselinu hyalurónovú, jojobový olej a avokádovým olej. Páni, taký dlhý názov pre emulzia proti vráskam.

Emulzia má/je:
- Výrazné znížiť jemné linky vrátane hlbokých mimických vrások,
- Bezpečný a bezbolestný spôsob, ako omladiť pokožku,
- Rýchly nástup účinku,
- Silný relaxačný účinok na kožu,
- Chrániť pleť pred škodlivými účinkami životného prostredia, zlepšuje pokožku a udržuje ju v dobrom stave.



Zloženie: Aqua, Stearic Acid, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Simmondsia Chinensis Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceril Stearate, Alcohol, Lecithin, Sodium Hyaluronate, Ceteareth-20, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Diazolidinyl Urea, Tocopheryl Acetate, Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, Triethanolamine, Parfum, C.I 19140, C.I. 15985.

Vzorka obsahovala 2 ml emulzie. Myslela som si, že vzorka mi vydrží na dve až tri použitia a ani neuvidím či má emulzia nejaké účinky alebo nie. Bolo to práve naopak.
Emulzia má jemnú krémovú konzistenciu. Na celú tvár a krk som spotrebovala veľmi malé množstvo. Aplikácia bola bez problémov, okamžite sa vstrebala do kože a nezanechávala mastný pocit na pokožke čo ja osobne nemám rada, lebo keď idem spať mám pocit, že sa mi všetko prilepí na pokožku. Vzorka mi vydržala na šesť alebo sedem použití. Emulzia má peknú vôňu nie veľmi výraznú vôňu, ktorá neurazí žiadnu ženu.
Používala som emulziu tesne predtým, než som išla spať na čerstvo umytú a suchú pokožku. Ihneď po aplikácii bol badateľný rozdiel. Moja koža sa cítil úžasne, bola vypnutá, hydratovaná a na dotyk hladká. Mám takmer 30 rokov a  okrem čela nemám veľmi výrazné vrásky. Keď som sa pozrela na čelo ihneď po aplikácii a ráno bol viditeľný rozdiel v zmenšení vrások. Rozhodne by som rada vyskúšala túto emulziu počas dlhšej doby!
Kompletné balenie obsahuje 50 ml prípravku a predpokladaná cena sa pohybuje okolo 55 euro alebo 70 dolárov. Na českých webových stránkach uvádza výrobca cenu 86 euro??


Verdikt: Určite HOT! Odporučila by som tento produkt každej žene.

S láskou

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára