štvrtok 29. augusta 2013

Avon Čistiaca pleťová maska s thajským lotosovým kvetom

Ahojte!

Dnes mám pre vás krátku recenziu masky od AVON - u Čistiaca pleťová maska s thajským lotosovým kvetom. Wau, extra dlhé meno. Jednen z novších príslušníkov mojej kolekcie kaolínových čistiacich másk.  Kúpila som ju za zhruba 2,99 euro pravdaže v akcii a myslím, že plná cena je okolo 5 euro. Avon píše, že maska pomôže s hĺbkovým čistením pleti, zbaví vás nadbytočnej mastnoty bez toho, že by vysušila pleť. Zanechá ju jemnú a obnovenú. 




Čo sa týka balenia, tak je to klasická tuba. Jednoducho sa maska vytlačí a nanesie priamo na tvár. Maska má redšie zloženie. Ak ju mám porovnať s Freeman Kaolinová pleťová maska mäta a citrón - Facial Clay Mask Mint and Lemon alebo Liz Earle Deep Cleansing Mask - Hĺbkovo čistiaca maska
 je textúra masky od Avonu oveľa redšia. Veľmi jednnoducho sa aplikuje na tvár. Po na nesení mení farbu z jemne fialkovej na bielu!:-) Vonia veľmi pekne jemnučko po lotosovom kvete. Príjemne sa uvoľním počas toho ako mám túto masku na tvári. Zasychá pomerne rýchlo aj napriek tomu, že si nanesiem trošku hrubšiu vrstvu. Nechávam si ju na tvári okolo 15 až 20 minút. Počas zasychania mi neťahá kožu na tvári, môžem pohybovať tvárou, nijako ma neštípe ani mi nesčervená tvár a ani mi neslzia oči. Dievčatá s citlivou pokožkou ju môžu bez problémov používať tiež. Keď je maska zaschnutá tak ako hýbem tvárou začne maska praskať. Veľmi jednoducho ju zmyjem dole pomocou teplej vody a kozmetickej hubky, ktorú som dostala k čistiacej maske od Liz Earle. Zbožňujem masku aj hubku!:-) Nenarobím žiadny bordel v kúpeľni. 




Po umytí masky mám pleť pekne jemnú. Necítim a nevidím, že by moja pleť bola "úžasná" ani nič podobné tak ako po umytí hĺbkovo čistiacej masky od Liz Earle. Táto čistiaca maska s thaiským lotosovým kvetom od Avonu je dobrá pre niekoho, kto nemá problémy s veľkými pórmi, čiernymi bodkami alebo akné. Pleť na tvári mám po nej čistú a dokonca aj na T-Zóne menej mastnú. Ale neredukuje póry, takže ich asi ani hĺbkovo nevyčistí, čierne bodky jakbysmet a ani akné nebudete mať menej. Všetky tieto veci od hĺbkovo čistiacej kaolinovej masky očakávam.

Aby som to zhrnula: maska je fajn a má pre mňa veľmi príjemnú a ukľudňujúcu vôňu, ale určite to nebude môj TOP 10 produkt.:-)

Vyskúšali ste? Podeľte sa so mnou a s ostatnými so svojimi skúsenosťami.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára