pondelok 16. septembra 2013

Clarins - jemný odličovač očí - Gentle Eye Makeup Remover Lotion

Ahojte dievčatá,

Musím sa priznať, že nepatrím medzi veľkých fanúšikov a používateľov špeciálnych odličovacích prípravkov očí. Používam Biodermu Sensibio H2O micelárnu vodu ako pre tvár tak aj pre oči.
Chcela som skúsiť niečo nové a pretože mám dobré skúsenosti s kozmetikou od Clarins nebola iná voľba.:-) Popozerala som na nete a na Ebay som našla jemný odličovač očí od Clarins - Gentle Eye Makeup Remover Lotion. Cena na nete sa pohybuje okolo 17 euro (alza.sk) čo je poriadne veľa za 125 ml. Ja som nechcela zaplatiť plnú sumu a tak som kúpila vzorky 20 ml cez eBay.


Clarins - odličovač očí Gentle Eye Makeup Remover Lotion je priehľadný odličovač. Nie je to dvoj fázový odličovač (neobsahuje olejovú časť). Tento odličovať vonia po kvetoch, kedže obsahuje ružovú vodu tak vonia po kvietkoch. Mne sa táto vôňa páči. Pre ľudí s citlivou pokožkou a citlivých na vône by som ho radšej najskôr vyskúšala než si kúpila celé balenie. Pár minút cítim, kým vôňa vyprchá. Počas použitia mi vôbec neirituje pokožku okolo očí alebo samotné oči. Nepália, nesvrbia a nie sú zakalené. 
Clarins - odličovač očí Gentle Eye Makeup Remover Lotion odstránil môj makeup očí bez problémov. Či už tmavé očné tiene alebo vodeodolnú riasenku. Žiadne drhnutie, pretieranie očí. Priložila som navlhčený bavlnený tampónik na oko, chvíľku počkám a je. Pri odstránení maskary je o trošku lepší ako Bioderma Sensibio.

Celkovo môžem povedať, že tento odličovač od Clarins je veľmi dobrý, veľmi jednoducho odstraňuje makeup očí, vodeodolnú maskaru bez štípania očí. Ráno keď si umývam oči tak sa nepozriem do zrkadla s mývalými očami, čo je super!:-) Cena je naozaj vysoká, ale ak pohľadáte na nete určite sa dá nájsť lacnejšie. Stojí za vyskúšanie.

Vyskúšali ste ho? Podeľte sa o svoje skúsenosti!:-) Máte svôj obľúbený odličovač očí? Napíšte do komentov:-) 


Lenka


Zloženie: Water, Rosa Centifolia Flower Water, Centaurea Cyanus Flower Water, Polysorbate 20, Caprylyl/Capryl Glucoside, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Disodium EDTA, Hydrolyzed Soy Protein, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Potassium Sorbate, Citronellol

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára