sobota 21. septembra 2013

Ladybox júl a august - EMTIES - Products I used up


Dnešný blog bude o telovej a vlasovej kozmetike, ktorá bola súčasťou Ladybox júl a august. Ladybox som si po dlhšom váhaní objednala hneď na tri mesiace - júl, august a september, takže ma čaká ešte jedno prekvapenie Ladybox v septembri.:-)
TELOVÁ KOZMETIKA

Sprchový šampón Palmolive Mediterranean moments (250 ml)
Nový sprchový gél od Palmolive (Ladybox júl), super, že je to novinka, ale bežne dostupný za cca 2 eurá v každej drogérii. Sprchový gél obsahuje Argánový olej z Maroka a extrakt z mandlí, ktorý by mal zabezpečiť hydratáciu pokožky. Patrí medzi krémové sprchové gél (nie je číry), má bielo - smotanovú farbu a vonia po mandliach resp. po orieškoch. Ak sa vám páčia plnšie sladko orieškové vône určite sa vám bude táto vôňa páčiť. Ak sa sprchujete ráno a potrebuje sviežu vôňu na prebudenie musíte pohľadať inde. Pri používaní veľmi dobre pení (obsahuje Lauryl Sulfár Sodný) či už s použitím sprchovacej hubky alebo masážnej exfoliačnej rukavice. Po sprche som nezaregistrovala žiadne suché miesta na pokožke. Celkovo bol tento sprchový šampón fajn, ale na moje obľúbené sprchové gély od DOVE proste nemá.

Rituals T´ai Chi White Lotus and Green Tee sprchový gél/pena (50 ml)
Od Rituals som ešte nikdy nič nevyskúšala, takže po zistení, že júlovú Ladybox obsahoval niečo čo sa nedá bežne kúpiť v SR a ČR som bola nadšená! Sprchový gél od Rituals s vôňou bieleho lotosu a zeleného čaju bol prekvapením už len kvôli zvláštnemu baleniu - kovová tlakovaná nádobka akú môžete vidieť skôr pri holiacich penách. Po aplikácii gélu na sprchovaciu hubku sa sprchovací gél správal ako klasický gél, ale po dotyku z vodou sa menil na penu. Vznikla hustá pevná pena s premršťou sviežej citrónovo - čajovej vône. Nemôžem si pomôcť, ale veľmi mi to pripomínalo vôňu prípravkom na toalety. Sprchová pena nevysušovala ani nedráždila pokožku pri holení. Plné balenie 100 ml stojí okolo 8 euro na stránke rituals.com čo sa mi zdá dosť premrštená cena. Som rada, že som túto pre mňa novinku vyskúšala, ale určite kupovať nebudem.

Eveline slim extreme 4D anticelulitídový pílingovo masážny gél (50 ml)
V augustovom Ladybox som ako darček dostala Eveline slim extreme 4D anticelulitídový pílingovo masážny gél. Mal veľmi divnú pre mňa neidentifikovateľnú vôňu, ktorá sa mi vôbec nepáčila. Mala som pocit, že sa jedná skôr o píling ako o čokoľvek iné. Beriem, že kofeín by sa mal postarať o menej viditeľnú celulitídu, ale tento výrobok je podľa mňa ďaleko od toho, aby tomu napomohol. Nespozorovala som žiadne zlepšenie na stehnách. Naniesla som gél na dlaň a kruhovými pohybmi som masírovala kožu na stehnách. Obsahoval veľmi malé pílingové čiastočky čo nie veľmi efektívne odstránili suchú pokožku. Gél bol akoby našľahaný, obsahoval vzduchové bublinky. No skrátka pre mňa to bol veľký fail.


 VLASOVÁ KOZMETIKA
Pure Fiji šampón a kondicionér z kokosového mlieka - vôňa passion flower (29 ml)
Akonáhle som zistila, že obsahom balenia augustového Ladyboxu budú výrobky  Pure Fiji bola som nadšená! Veľmi som sa tešila na túto luxusnú kozmetiku, pri výrobe ktorej sa používa čistý panenský kokosový olej. Kokosový olej sa už po stáročia používa v kozmetike na ošetrenie, ochranu, vyživenie pokožky a vlasov. Vzorky šampónu a kondicionéru mi vydržali zhruba na 2 - 3 použitia. Oba výrobky nádherne sviežo kvetinovo voňali. Šampón penil skôr menej a preto som mala pocit, že som ho mala použiť viac. Vlasy mi umyl a pekne po použití voňali. To že by ich hydratoval povedať nemôžem, lebo ja mám veľmi vysušené končeky a tie sa aj pri použití tohoto šampónu zamotali. Kondicionér má skôr hustejšiu ako redšiu konzistenciu. Musím povedať, že z neho som bola pri používaní nadšená viac ako so šampónu. Hydratoval a vlasy sa mi dali rozčesať, ale aj napriek tomu som musela použiť na končeky Argánový olej pre väčšiu hydratáciu. Plné balenie šampónu aj kondicionéru 265 ml na stránke purefiji.cz  stojí 460 Kč. Na stránkach Ladyboxu stojí "len" 391 Kč.



Macadamia Deep Repair mask (15ml)
O tejto maske, ktorá bola súčasťou júlového Ladyboxu som urobila samostatný blogpost na mojom blogu. Pre zhrnutie: áno, výborná maska, hydratuje, vyživuje, vlasy sa krásne rozčesávajú, ale podľa mňa zaťažuje vlasy.

TMT Inca Oil - Pandora Oil (3 ml)
Špeciálny olej na revitalizáciu vlasov. Ja som obsah tejto vzorky použila na 1 krát, aj keď by som ho bez problémov využila aspoň na dve použitia. Olej pekne voňal. Nejednalo sa však o výraznú vôňu. Naniesla som olej len na končeky. Obsahuje ľanový olej, ktorý má pomôcť proti starnutiu, poškodeniu vlasov a lámaniu sa končekov vlasov. Musím povedať, že som z neho bola nadšená! Vlasy boli nádherne lesklé, vôbec neboli mastné a ani zaťažené! Určite by som odporučila vyskúšať. Cena za 100 ml je na bezvavlasy.cz 550 Kč, takže patrí k drahším produktom starostlivosti o vlasy. Vzhľadom na to aké malé množstvo potrebujete, určite sa oplatí.

TMT - Cristall Liquidi Latte (6 ml)
Ako posledné som vyskúšala vlasové mlieko Cristall Liquidi Latte od firmy TMT. Použila som celú vzorku naraz, keď som bola na cestách. Aj v tomto prípade vám stačí malé množstvo rozotirieť do dlaní a naniesť na končeky vlasov a čo ostane pretrieť po celej dĺžke vlasov. Mlieko má hydratovať, zvláčňovať, uhladzovať, pomáhať proti krepovitým vlasom. Mne najviac pomohlo proti suchým končekom, teda pri hydratácii. Vlasy boli na dotyk jemné. Cena plného balenia 15 ml stojí okolo 350 Kč na bezvavlasy.cz. Stojí za vyskúšanie.

Vyskúšali ste? Podeľte sa v komentároch!

Lenka

2 komentáre:

  1. V srpnu jsem měla svůj první box a jsem z něj lehce rozladěná..
    Jak říkáš, peeling divně voní, pořádně neodstraní suché částečky, nemluvě o zničení celulitidy..
    Když jsem se dozvěděla, že v boxu bude Pure Fiji, tak jsem jásala. Čekala jsem třeba tělové máslo.. šampon a kondiš, který vůbec není vhodný pro můj typ vlasů, mě moc nepotěšil. Vyfasovala ho mamka a ta je spokojená :) Alespoň něco..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s Tebou súhlasím, po prvom Ladyboxe v červenci som riadne sklamaná z toho v srpnu...
      Ja dúfam, že v září bude krabička lepšia a vynahradia všeobecné sklamanie

      Odstrániť