štvrtok 5. septembra 2013

SunDance samoopaľovací krémový gel



Dnes by som sa rada podelila so svojimi skúsenosťami so samoopaľovacím krémom/gélom od SunDance (SunDance getontes Selbstbraunungs creme gel), ktorý si môžete kúpiť v DM. Nepoužívam pravidelne samoopaľovacie prípravky, ale kedže som od prírody biela ako bleduľa a nie veľmi dobre sa opaľujem, samoopaľovacie krémy, mlieka, spreje a gély sú pre mňa najjednoduchším spôsobom ako získať trošku farby.:-) Obsah balenia je 125 ml  a cena bola okolo 5 euro.





Samoopaľovací krém od SunDance má dodať okamžité opálenie bez slnka s jemným trblietaním, ľahko tónovať a intenzívne hydratovať. Extrakt z rozmarínu má chrániť pred predčasným starnutím a voľnými radikálmi a vitamín A a E zas udržiavať elasticitu a zamatovo jemnú pokožku.

V priebehu roka čo tento krém od SunDance používam som si nevšimla žiadne vysušovanie pokožky, nerobí fľaky na pokožke, zafarbenie na koži zlieza rovnomerne a neostávajú mi miesta na pokožke s tmavšími miestami a bledšími miestami. To či pomáha pred predčasným starnutím a voľnými radikálmi? Hm, o tom nie som až tak presvedčená. Tento krém má veľmi silnú vôňu (smrad??) po samoopaľovacom prostriedku. Aj po hodinách od aplikácie ho stále cítim.Vonia naozaj intenzívne a chemicko.

Samoopaľovací krém sa používa veľmi jednoducho. Potom čo sa osprchujem a vydrhnem si pokožku v sprche telovým pílingom alebo lufou, aby bola pekne jemná a stará koža odstránená, si najskôr nanesiem menšie množstvo, veľkosť hrášku na jedno lýtko. Na celú nohu potrebujem krému veľkosti vlašského oriešku.  Krém si rukami rozotieram pokiaľ nevidím, že mám všade rovno nanesenú rovnakú vrstvu krému. Pokiaľ mám šmuhy alebo tmavšie a svetlejšie miesta na koži, rozotieram dlaňami krém pokiaľ je zafarbenie všade rovnomerné. Krém sa vstrebáva porovnateľne rýchlo ako telové mlieko, takže mám dosť času na rozotretie krému. Samoopaľovací krém má oranžovú farbu čo však po rozotretí na koži nie je viditeľné. Po zaschnutí krému si radšej oblečiem tmavšie voľnejšie oblečenie, lebo sa môže krém otrieť na oblečenie. Upozornenie je aj na obale. Na obale je napísané, že opálenie sa vyvinie do 2 - 3 hodín, ale mám odpozorované, že farba sa s časom nemení. Nebledne a ani netmavne. 


Čo je pozitívne na tomto kréme je to, že opálenie vidíte okamžite. Ak použijete viac krému a častejšie farba bude sýtejšia. Ľahko sa roztiera a aplikuje. Jemné trblietky sú naozaj jemné, skoro neviditeľné, čo je fajn, lebo nevyzeráte ako opálená disko guľa.

Čo je negatívne na tomto samoopaľovacom kréme je silný chemický odór, ktorý pretrváva niekoľko hodín po aplikácii. Večer si nanesiem krém a ešte ráno je vôňa cítiť. Farbí oblečenie pri otere. Ak sa 24 hodín po aplikácii osprchujete a použijete hubku skoro celé opálenie vám zíde dole z kože a zašpiní vám vaňu/sprchu.


Záverom by som dodala, že tento samoopaľovací krém je fajn pokiaľ chcete vidieť okamžité opálenie s veľmi jemnými trblietkami/leskom. Ak idete na spoločenskú akciu odporúčam aplikáciu minimálne 24 hodín pred. Pokiaľ vám vadia šmuhy na oblečení, ľahké odstránenie v sprche, zašpinená vaňa a chemická vôňa, tak neodporúčam.

Skúsili ste tento samoopaľovací krém/gél od SunDance?? Dajte vedieť!!! Podeľte sa o svoje skúsenosti.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára