štvrtok 17. októbra 2013

Avon eyeshadow base - podklad pod tiene


Pri mojom poslednom nálete na katalóg AVON, myslím, že to bola 14-ka som objavila podklad pod očné tiene - eye shadow primer (base fixante pour ombre a paupieres). Cena bola super, okolo 1,30 euro a primer má 3,5 g. Super nie?:-) To aj ELF je pri tejto cene drahší.



S mojou jedinou skúsenosťou s podkladom pre očné tiene od ELF, ktorý je celkom fajn. Urobí čo má, ale celý deň mi tiene určite nevydržia. Viete ako to chodí, ráno si tiene nanesiem a prídem podvečer o 5 - 6 domov a tiene sú rozmazané na viečku, nahromadené v záhyboch oka, nič pekné. Nevravím, že je zlý, ale s mojou kombinovanou až mastnou pokožkou mi tiene nevydržia naozaj celý deň.

Takže naspäť k podkladu - primeru pod tiene od AVON. Mám odtieň light beige. Podklad má sklenenú fľaštičku, veľmi hrubé steny a dosť ťažká. Ak vám spadne na kachličky bude problém.:-) Samotný podklad má stredne hustú konzistenciu, je béžovo ružovkastej farby a nemá žiadnu výraznú vôňu. Hrdlo fľaštičky je dostatočne veľké, takže sa zatiaľ bez problémov naberá aj bruškom prsta. Avšak keď bude polka preč bude praktickejšie ho nanášať štetcom, inak budete mať celý podklad pod nechtom čo ja vyslovene nemám rada.:-)


Bez podkladu                   S podkladom

Použila som najtmavší tieň hnedej z paletky MUA

Čo sa týka množstva podkladu, ktorý potrebujem tak to je naozaj malinké množstvo pre celé horné viečko. Štetcom nanesiem očné tiene. Nemusím čakať kým zaschne, má jemnú krémovitú konzistenciu a na viečku nie je vidieť žiadna výrazná farba, farba je zjednotená a vidieť menej očné žilky. Očné tiene sú oveľa viac výraznejšie, sýtejšie farby a ak aj sú troška viac púdrovité - sypké, podklad ich "prilepý" a mám menej napadaných kúskov tieňa na líci. Výdrž je podľa mňa o pár hodín dlhšia ako v prípade podkladu - primeru od ELF. V mojom prípade mi tieň po cca 10 hodinách vydržal pekne na viečku, jedine pri kútiku oka sa mi začal zotierať.
Celkovo sa podľa mňa jedná o dobrý podklad pod očné tiene, vydrží primerane dlho, zvýrazní tiene.  A cena je v akcii super!!!!:-)

Vyskúšali ste? Máte svoj obľúbený podklad? Dajte vedieť!:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára