pondelok 7. októbra 2013

Balea Deo Roll-on Pitaya, Soft & Pearls a Balea Med Deo Roll-on balsam




Na Balea deodoranty som narazila čistou náhodou pri pozeraní recenzií na nete. Chcela som bez alkoholu, aby som ho mohla používať po holení a neštípalo ma celé telo. To že niektoré deodoranty obsahujú aj škodlivé zlúčeniny hliníku, ktoré sa používajú pre zabránenie potenia, som sa až pri čítaní odborných článkov. 



Podľa dostupných informácií sa pri holení odstráni vrchná vrstva pokožky a tým sa chemikálie rýchlejšie dostanú do tela a krvného obehu. Použitím antiperspirantov s obsahom hliníku sa znižuje schopnosť tela vylučovať toxíny potnými žľazami. Keď telo toxíny nevylúči, uloží ich do lymfatických uzlín. Je možné, že zvýšený výskyt rakoviny prsníka je týmto zapríčinený?
Ale naspäť k deodorantom. Kúpila som ich v drogérii, ako inak:-), za cca 1,50 euro za 50 ml, čo je veľmi dobrá cena v porovnaní s niektorými ostatnými guľôčkovými deodorantami. Myslím, že sa potím tak normálne...no nepotím sa nejako veľa, teda ja si to myslím:-) a teda ani neviem zistiť či pomáhajú proti poteniu.




Deodorant Balea Deo Roll - on Pitaya (krikľavo ružový vrchnáčik) neobsahuje žiadny alkohol. Je vhodný preto aj na používanie po holení, nebude štípať ani viac dráždiť pokožku. Farba biela a nemá vodovú konzistenciu. Tento deodorant má skôr väčšiu aplikačnú guľôčku. Po aplikácii chvíľu trvá kým uschne. Potom aj tričko, ktoré mám oblečené navlhne od deodorantu. Aplikujem len ráno. Oblečenie nefarbí, či už farebné alebo čierne. Vonia veľmi pekne ovocne, ale nie je to výrazná vôňa. Neprebíja mi parfém, čo je super!:-) Pri iných deodorantoch sa mi to stávalo. Aj po niekoľkých hodinách necítim, že by som  smrdela.;-)

Celkovo sa jedná o dobrý deodorant a používam ho najčastejšie, lebo pekne vonia. Ak by ste chceli deodorant, ktorý vám vydrží aj vysokú fyzickú námahu (chodenie po horách, vysoké teploty) po celý deň, radšej by som ho aplikovala dva krát za deň. Obsahuje hliník.








Deodorant Balea Deo Roll - on Soft & Pearls (slabo ružový vrchnáčik) neobsahuje žiadny alkohol. Je vhodný preto aj na používanie po holení. Farba biela a nemá vodovú konzistenciu. Tento deodorant má skôr väčšiu aplikačnú guľôčku. Po aplikácii chvíľu trvá kým uschne. Aplikujem len ráno. Oblečenie nefarbí, či už farebné alebo čierne. Veľmi slabučko vonia, skoro to ani necítiť.  Aj po niekoľkých hodinách necítim, že by som smrdela.;-)
Celkovo sa jedná o dobrý deodorant za dobrú cenu, ktorý vydrží celkom slušne a nevonia pri každom zdvihnutí vašej ruky tak, že vám prebije parfém.:-) Obsahuje hliník.




Deodorant Balea Med Deo Roll - On balsam taktiež neobsahuje žiadny alkohol a ani zlúčeniny hliníka. Obsahuje zinok, ktorý pomáha v boji proti baktériám - teda nepeknej vôni v podpazuší.:-) Je vhodný  na používanie po holení. Farba biela a nemá vodovú konzistenciu. Po aplikácii chvíľu trvá kým uschne a tak vám navlhne tričko. Schne dlhšie. Aplikujem len ráno počas rannej hygiény. Oblečenie nefarbí, či už farebné alebo čierne, minimálne som počas viac ako mesačného používania nič nespozorovala.
Neviem ako je to možné, ale tento deodorant nevonia, ale obsahuje parfum. Nemá žiadnu výraznú ani nevýraznú vôňu. Aj napriek tomu som nespozorovala, teda nezacítila, že by som smrdela a ľudia sa mi vyhýbali.:-)
Podľa mňa je veľmi vhodný pre citlivých ľudí na vôňu a s citlivou pokožkou. Na balení je napísané pH 5,5 čo je prirodzené pH vrchnej vrstvy pokožky.



Som veľmi rada, že som tieto deodoranty objavila a vyskúšala. Balea má široký výber vôní, super cenu a dá sa vybrať aj pre citlivú pokožku, bez alkoholu alebo hliníka.

Vyskúšali ste? Dajte vedieť!:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára