nedeľa 6. októbra 2013

Balea Totes Meer maske - maska na tvár



V poslednom čase sa snažím o svoju pleť trošku lepšie starať. Veľkým pomocníkom v starostlivosti sa pre mňa stali masky na tvár. Balea pleťová maska s bahnom z Mŕtveho mora s čistiacim účinkom som kúpila v DM-ke a cena za 2 x 8 ml  bola 0,99 euro.
Maska by mala intenzívne vyčistiť a upokojiť pleť. Obsahuje minerály, ktoré odstránia zrohovatené časti kože a napomáha predchádzať tvorbe nečistôt. Bahno z Mŕtveho mora pomáha pri ošetrení a zjemnení pokožky. Obsiahnuté minerály pomôžu pri odstránení prebytočného mazu pokožky, aloe vera hydratuje a extrakt z kamiliek ošetrí a upokojí pokožku. Toľko k popisu na obale.:-)
Maska mala trošku redšiu konzistenciu akoby našľahanú a obsahovala kryštáliky (je to soľ) ako u pílingu. Nanášala a rozotierala sa dobre, mala sivo bielu farbu. Nemala žiadnu výraznú vôňu, po bahne, skôr voňala ako more alebo soľ. Naniesla som na celú tvár a počkala 15 minút. Pár minút po nanesení ma štípala koža okolo nosa, ale inde na tvári ma neštípala ani nedráždila. Po umytí som vôbec nemala červenú pokožku. Zaschnutú masku som zmyla hubkou a teplou vodou. Najlepší a najrýchlejší spôsob. Kryštáliky soli, ktoré maska obsahovala mi urobili pri zmývaní masky mini píling.:-)


Po umytí masky bola moja koža na tvári svieža, trošku napnutá, zjemnená a pílingové kryštáliky soli zabezpečili odstránenie starej vrstvy pokožky. Kaolin mi trošičku stiahol póry. Tón pleti bol viac zjednotený. Maska bola dobrá a kúpim znova.:-)

Lenka 

1 komentár:

  1. Masky s čímkoliv z Mrtvého moře mám moc ráda. Balea u nás nabízí spoustu pytlíčkových masek, jen tuhle jsem v regálech nezaznamenala.
    Wonderfull Today

    OdpovedaťOdstrániť