streda 9. októbra 2013

Blistex Raspberry Lemonade Blast - balzám na pery




Suché a popraskané pery si užil asi každý v živote. Ja mám v kabelke vždy aspoň dva, tri, štyri balzamy, aby som vždy keď si spomeniem, zabránila páliacim perám.:-) Je nepreberné množstvo výrobkov, z ktorých si každý podľa chuti môže vybrať. Jedna z mojich obľúbených beauty blogeriek essiebutton stále spomína Blistex balzamy, že ich používa od základky (má 23). Nemohla som odolať, keď som balzam Blistex Raspberry Lemonade Blast videla v drogérii!:-)

Balzám má pomôcť udržať hydratované pery a ochraňovať ich voči všetkým vonkajším podmienkam. Chlad, nízke teploty, kúrenie, klimatizácia všetko môže spôsobiť, že vám pery vyschnú ako po dni strávenom na púšti. Na perách je veľmi tenká a jemná pokožka, ktorá sa veľmi rýchlo vysuší.


Balzam Blistex Raspberry Lemonade blast je tyčinkový balzám. Je v malej tube s vrchnáčikom a na konci balenia obsahuje koliečko, ktorým sa balzám vysúva von. Má nepriehľadnú farbu, nie je biely, farba sa veľmi podobá na farbu kokosového oleja. Aj napriek tomu, že sa jedná o tuhý balzam, nemám žiadne problémy s nanášaním. Priložím na pery a teplom sa zmení na akoby tekutý.:-) Krásne zvlhčuje pery, zanechá ich s jemným leskom, bez farby a nádherne vonia po malinách a citrónoch. Samotné meno je presným opisom vône balzamu!:-) Obsahuje vitamín C a E. Obsahuje SPF 15, čo je absolútne super, lebo pery sú celoročne chránené voči slnku. Bol dermatologicky testovaný. Cena je menej ako 2 euro.


Bola som veľmi milo prekvapená po jeho otvorení. Vonia krásne, hydratuje, nemusím ho nanášať každých 5 minút, super cena. Čo viac dodať? Určite kúpim aj v inej vôni!:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára