štvrtok 3. októbra 2013

EMTIES - Products I used up - Júl - August - September Časť 1


Mojimi najobľúbenejšími videami na YouTube je pozeranie EMTIES - Products I used up. Dozviem sa z nich najviac informácií o výrobkoch dobrých, úžasných, najlepších, ale aj priemerných, zlých a ešte horších. Zopár spomínaných vymíňaných beauty výrobkov je aj z Ladyboxu.

Sprchový šampón je základom! Mini recenziu na sprchový šampón od Palmolive môžete nájsť TU. Bo súčasťou Ladyboxu júl. Nie je pre mňa nijako výnimočný, oveľa viac sa mi páčil Nivea Cashmere Moments sprchový šampón, vôňa bola príjemnejšia, hydratoval lepšie, nevysušoval. Spokojnosť, ale sprchové šampóny od DOVE sú predsa len trošku lepšie. Ak budú súčasťou Ladyboxu tak ich miniem, ale kúpovať budem už asi len DOVE.
Telové mlieko od L´OCCITANE Verbena body lotion, recenzia TU. Krásna vôňa, veľmi dobre hydratuje a stačí máličko.:-) Po domíňaní už kúpených telových mliek a masiel, sa určite nájde čas na znovu zakúpenie toho telového mlieka.
Maska na vlasy od VITAMINS s Argánovým olejom, mini porovnanie s MACADAMIA Deep Repair Hair Mask TU.:-) Veľmi veľmi pekne vonia, vlasy boli lesklé, uhladené, menej vysušené končeky a dobre sa rozčesávali. Ak bude príležitosť kúpim opäť, dá sa kúpiť len cez eBay.
AVON Super SHOCK špirála patrí medzi moje najobľúbenejšie! Je úplne super, predĺži, zhustí, oddelí. Štetec patrí medzi väčšie čo mne na tejto špirále vyhovuje. Objednaná a má každým dňom prísť.:-)
Toaletné voda Moschino I love love je úžasná. Svieža citrónová vôňa, ktorá vydrží stredne dlho, na mne cca 4 až 5 hodín. Toaletka (100 ml) mi vydržala vyše roka pri pravidelnom používaní. Toaletné vody/parfémy od Moschino patria medzi moje veľmi obľúbené a mám kúpené ďalšie vône, takže zatiaľ nebudem kupovať túto konkrétnu vôňu.
Balzám na pery Líbej mne! z Ladybox júl. Prišiel mi ako darček, voňal ovocne, bol dobre pigmentovaný na balzám. Ale vôbec nehydratoval pery, akoby sedel na povrchu pokožky. Musela som aplikovať znova a znova a znova, aby som nemala pocit napnutej koži na perách. Nanášanie prstom nie je veľmi praktické, pretože mi vždy ostal červený palec. Nekúpim si ho v budúcnosti.
Sviečka od Caudalie. Súčasť darčekového balenia. Nádherne sýto vonia. Stačilo zapáliť na 10 minút a celý byt bol prevoňaný. Škoda, že neviem kde sa dajú na Slovensku alebo v Českej Republike kúpiť výrobky Caudalie. Ak sa bude dať kúpim určite znova.
Vzorky toaletiek od L´OCCITANE a neznámej značky - obe voňali po ružiach. Nestoja za reč. Nebudem kupovať.
CATRICE Ultimate Lip Glow – zvýrazňovač farby pier je veľmi zaujímavý výrobok.  Je číry a má ružovú farbu. Po nanesení na pery sa prispôsobí každej farbe pier trošku inak a dodá prirodzený lesk. Určite kúpim znova. Veľmi som si ho obľúbila. Cena je okolo 5 euro. L´OREAL robí totožný rúž/zvýrazňovač a stojí dva krát toľko. Oplatí sa vyskúšať CATRICE.
Balzám na pery (používala som ho len na kožu okolo nechtov, lebo na perách bol otrasný) a Oriflame zázračné balzamy - karamel, čokoláda a vanilka. Míňam ich strašne veľa, používam na nohy, kolená, lakte, rany, škrabance, proste všade, kde je ich potreba.:-) Tieto boli limitované edície, ale najlepší je pôvodný. Mám v zásobe ešte pár kusov.
Ak nie ste spokojné s balzamom na pery v tube, ja ho v žiadnom prípade nevyhodím, ale použijem na zmäkčenie a hydratáciu kože okolo nechtov. Je to veľmi praktické, pretože si nezamastíte prsty, ale nanesiete balzám rovno z tuby.:-)

 

Caudalie krém na ruky - super, recenzia TU. Obľúbený krém na ruky a mám ešte jednu tubu v zásobe. Akonáhle ho miniem budem veľmi smutná, veľmi som si tento krém obľúbila.
La ROCHE - POSAY Effaclar K má pomáhať pri boji proti akné. Má gelovitú riedku textúru. Dobre sa nanáša a rýchlo sa vstrebáva. Mne skôr nepomohol v boji s akné a je úplne nevhodný ako podklad pod make up. Po zaschnutí vytvorí na tvári film, ktorý sa pri nanášaní make-up poruší a vytvoria sa hrudky krému zmiešanému s make-up-om. Nekupujem.
VICHY Normaderm Anti Age je výborný krém na denné používanie. Má gelovitú ľahkú textúru, je zelenej farby, veľmi rýchlo sa vstrebáva a zanecháva pokožku matnú čo je praktické pre kombinovaný - mastný typ pleti. Pod make-up bezproblémový a používala som ho každý deň cez letné mesiace. Proti vráskam veľmi nepomáha minimálne som si nevšimla žiadne výrazné účinky, ale zato v boji proti akné je účinný. Neobsahuje SPF. V budúcnosti si ho určite kúpim.
AVENE TriAcneal obsahuje retinoidy, ktoré pomáhajú  v boji proti akné. Používam ho len v noci! Pri styku nakrémovanej pokožky so slnečnými lúčmi by mohol spôsobiť škvrny na pleti. Má oranžovú farbu a zvláštnu pre mňa nie nepríjemnú vôňu. Dobre sa roztiera a môže sa použiť len na určité miesto na tvári (čelo, nos, brada), kde mám akné alebo na celú tvár. Vysoko účinný v boji proti akné. Nepoužívam ho na miestach, kde mám pokožku rozdráždenú (alebo kde som si vytlačila vyrážku - viem, že s to nemá, ale niekedy to proste nejde!). Mám kúpenú novú tubu. 
Vzorky od Estee Lauder - Advanced Night Repair (hnedá fľaštička) a Resilience Lift Extreme (ružová fľaštička). Neviem čo si mám o týchto výrobkoch myslieť. Pri Advanced Night Repair sére som si nevšimla nejakej výraznej zmeny na mojej pokožke ráno po použití. Resilience Lift Extreme bol hustý krém, ktorý po nanesení na tvár vytvoril akoby lesklú trblietkavú tvár. Lift Extreme? Hm, ťažko povedať môžno pri pravidelnom dlhodobom používaní by som videla väčšiu zmenu.

Pokračovanie v druhej časti zajtra.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára