utorok 1. októbra 2013

Líčenie dňa a malá recenzia Lambre Cream Eye Colors a L´OREAL Super Liner Blackbuster



Dúfam, že sa vám dnešný blog post o jednoduchom líčení farebnej - modrej a čiernej hornej linky bude páčiť. Použila som krémové očné tiene Lambre Cream Eye Colors z júlového Ladyboxu a L´OREAL Super Liner Blackbuster z augustového Ladyboxu.

Tvár
Ako primer - podklad som použila GOSH Velvet Touch Line perfector, stačí naozaj máličko. Používam na čelo, nos a líca, ktoré sa mi najviac mastia a na lícach mám zväčšené póry. Make-up Clarins Teint Haute Tenue SPF 15 Everlasting Foundtaion odtieň 103 Ivory. Kvalitný make up! Polo matný finish, vhodný pre kombinovanú pleť. Makeäup som naniesla mojím najobľúbenejším štetcom na tekutý make-up ELF Powder brush. Korektor od Bourjois Healthy Mix, najbledší odtieň, použitý pod oči na tmavé kruhy, veľmi pigmentovaný odtieň do žlta - vysoká krycia schopnosť. Namiesto líčok som použila MAC Bronzing Powder odtieň Solar Riche, nemôžem si ho vynachváliť, aj napriek tomu, že mám bledšiu pleť nie je príliš tmavý, má jemné trblietka, nemá oranžovú farbu a ani nevypadá, že máte "špinavú" pleť. Odporúčam! Použila som ho na líčka, čelo, bradu a krk. Aplikovala som ho štetcom ELF Studio complection brush. SUPER štetec, veľmi jemné a kvalitné štetinky, vôbec nevypadávajú, perfektná cena. Je vhodný na aplikáciu púdru alebo bronzujúceho púdru na celú tvár. Občas ho používam aj na líčka.


Na rozjasnenie lícnych kostí, stred nosa a miestočka nad hornou perou som použila CATRICE Highliting powder. Má jemné trblietky, nie je výrazný, líčenie s ním vyzerá veľmi prirodzene, jemný mletý púder, ktorý sa hodí pre všetky typy pleti. Jednoducho sa nanáša štetcom alebo prstom. 
S bleskom - vidieť veľmi dobre trblietka v MAC bronzing púdri                 Bez blesku


Oči
Ako podkladovú bázu som použila krémové očné tiene od Lambre Creamy Eye Colors v odtieni 6. Má krémovú dobre pigmentovanú farbu s množstvom rôznofarebných trblietok. Veľmi pekný odtieň. Ako očný tieň ho samostatne však nikdy nepoužívam. Vždy naň aplikujem očný tieň. Ak ho použijem v kombinácii, tak mi zvýrazní a rozjasní farbu použitého tieňa. Na celé viečko som naň použila bledo béžový matný tieň. Na rozjasnenie vnútorného kútika oka som použila p2 Open up your eyes brightener. Oh, zbožňujem túto jumbo ceruzku. Ružovkastá matná farba, ktorá nádherne rozžiari oči!!!:-)


p2 ceruzka, rúž GOSH, p2 ceruzka, Lambre očný tieň, L´OREAL linka

Najskôr som naniesla modrú očnú ceruzku od nemeckej značky z drogérie p2 Intensive Khol Eyeliner - matná modrá. Dobre pigmentovaná ceruzka, krémová, dobre sa nanáša, neťahá mi kožu na viečku a vydrží dosť dlho bez rozmazania. Ako linku na spodné viečko (pod oko) by som ju nepoužila, lebo nie je vodeodolná. K riasam ako druhú linku (bližšie k riasam, zhustenie rias) som si naniesla L´OREAL Super Liner Blackbuster. Ako bola som riadne sklamaná po prvom použití tejto očnej linky. Slabá výdrž, hneď sa rozmaže, málo pigmentovaná. Treba ňou niekoľko krát prejsť po jednom mieste, aby bola farba linky čierna. Po pár minútach od nanesenia som ju ihneď rozmazala a zotrela prstom?!?


Pre natočenie rias som použila obyčajné klieštiky na riasy za necelé dve eurá z eBay. Svoju povinnosť splnia obstojne.:-) Špirála od Gabriella Salvete riflessi lash growing mascara. Ako neviem čo si mám o nej myslieť, na začiatku bola oveľa redšia, teraz po pár mesiacoch je hustá, síce mi zvýrazní a predĺži riasy, ale mám s ňou veľa práce kým oddelím riasy, aby sa mi nerobili zhluky, že neviem či to za to stojí...hm, no kedže som ju dostala tak ju domíňam.

Pery
Rúž od GOSH Velvet Touch Lipstick odtieň 146 Cappuchino. Oh, ja síce nemám veľmi v láske tieto nude rúže, ale tento je super hydratačný, jemnučký, krémový, pigmentovaný. Proste super.:-)

Dúfam, že sa vám líčenie páčilo. Nie som nejaký odborník, ale snažila som sa!:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára