piatok 18. októbra 2013

Líčenie očí - CATRICE


Dnes kratší blog post o líčení očí. Podklad/primer na očné tiene od ELF, béžový perleťový tieň nanesený bruškom prsta na celom viečku paletka CATRICE. Palety očných tieňov od CATRICE mám veľmi rada, sú dobre pigmenované, vhodné na rôzne typy líčenia, ľahko sa nanášajú, rozotierajú, nanášam aj prstami aj  štetcom, cenna okolo 4,50 euro. Modrý základ pre linku ceruzkou CATRICE - veľmi silno pigmentovaná, dobre sa nanáša, neťahá viečko. Na vnútornú polovicu oka som štetčekom na linky naniesla bledo modrý odtieň - paleta CATRICE a na vonkajšiu stranu viečka som naniesla tmavo modrý odtieň. Vnútorný kútik oka som zvýraznila bielym trblietkavým tieňom.:-) Maskara od Rimmel Lash Accelerator - dobre predĺži, ale žiadny zázrak. Na obočie som použila ceruzku od Rimmel. 

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára