streda 16. októbra 2013

LUSH Porridge - telový píling pre citlivú pleť


Výrobky od LUSH sú celosvetovo známe a veľmi obľúbené. No niektoré. :-) Na Slovensku obchodík LUSH nie je, ale v Českej Republike majú jeden v Prahe. Veľké to šťastie. Posielajú výrobky aj cez net. Ja som mala tú príležitosť, že som narazila na LUSH obchodík na jednej z mojich pracovných ciest. Skoro v každom väčšom zahraničnom meste sa dá nájsť. Už z ulice vás navedie nepomýliteľná vôňa, ktorá vás navedie až do obchodíku. Ja som si vybrala z nepreberného množstva ručne robených mydiel, pílingové mydlo pre citlivú pleť PORRIDGE (ovsená kaša).



Našla som video na YouTube ako sa toto mydlo vyrába. Nech sa páči odkaz.:-) Už od prvého ňuchu som toto mydlo zbožňovala a nie je to tomu inak ani po pár mesiacoch používania. Cena za 100 g sa líši od toho, kde (v ktorej krajine) si ho kúpite. Približne je to 5 - 6 euro. Poviete si, čože? Áno, cena je naozaj vyššia ako za "bežné" mydlá. Nechala som si nakrájať väčší kúsok priamo v predajni. Kocka cca 5 x 5 x 2 cm mi vydrží pri používaní 2 - 3 krát do týždňa približne 2 mesiace. Myslím, že sa to oplatí.:-)
Mydlo používam v sprche a len na telo. Skúsila som aj na tvár, ale kúsky ovsu sú príliš drsné. Umyjem sa sprchovým šampónom a následne zoberiem mydlo/píling do dlane a vydrhnem si s ním ramená, brucho, boky a stehná. Proste skoro celé telo. Veľmi pekne pení, nie je to ani hustá pevná pena a ani riedka a málo peny. Zlatý stred. Mne vyhovuje veľmi kvôli dvom zásadným veciam. Veľmi dobre odstráni suchú pokožku na celom tele a je veľmi hydratačné - obsahuje repkový a kokosový olej. Pokožka je čistá, ale nie je vysušená a napnutá. Trošku nevýhoda je, že pílingové kúsky - podrvený ovos, čo obsahuje sú všade na sprche podlahy.

Zloženie: Water (Aqua) , Propylene Glycol , Rapeseed Oil , Coconut Oil (Cocos nucifera) , Pinhead Oatmeal (Avena sativa) , Fresh Organic Orange Juice (Citrus Aurantium dulcis) , Titanium Dioxide , Sodium Hydroxide , Sodium Lauryl Sulfate , Perfume , Labdanum Resinoid (Cistus labdaniferus) , Sweet Orange Oil (Citrus sinensis) ,Sodium Chloride , *Limonene


Máte skúsenosti s výrobkami LUSH? Napíšte v komentároch.:-)


Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára