piatok 11. októbra 2013

MUA Fashionista Mattifying primer


Ladybox september / září bol zameraný na kozmetiku MUA (Make up academy) linky, tiene, fixka na pery a ako personalizovaný produkt som dostala MUA Fashonista Fashion Secret Mattifying Primer. Cena na http://www.muastore.co.uk je £3 za 35 ml.


Používam primer vždy keď si dávam make-up na tvár. Mám kombinovanú až mastnú pleť a po hodinke som taká lesklá na nose, že aj na vyprážanie fašírok by bolo dosť.:-) Moja prvá skúsenosť patrí primeru od ELF. Primer bol celkom fajn, taký priemer, ale to balenie bolo riadne na nič. Pumpička sa pokazila a musela som tyčinkou vyberať primer cez úzke hrdlo. Potom som skúsila Avon Face perfector. Póry neboli celkom prekryté a lesklú pleť som mala aj tak. Gosh Velvet Touch Line Perfector oh, super vec!:-) Mojim posledným kúskom do zbierky patrí MUA Mattifying Primer. Na http://www.makeupacademy.cz som ho ani nenašla. Primer je balený v čiernej nepriehľadnej tube, na konci má špičku a jednoducho si vytlačím koľko potrebujem.:-)


MUA primeru je nepriehľadný. Nemá žiadnu vôňu. Nemá žiadnu farbu a konzistencia je skôr redšia, ak sa to tak dá povedať. No, nie je tuhý a podobá sa na gél.:-) Ja použijem na nos, líca, čelo a bradu zhruba množstvo veľkosti lieskového oriešku. Je max jemnučký, to sa ani popísať nedá. Rozotieram bruškami prstov. Krásne sa nanáša, roztiera sa bez problémov, pleť mám hneď po nanesení matnú. Póry veľmi nekryje, jamám výrazné póry na lícach a tie mi vidieť stále. Na nose mám menšie a tie sú trošku menej viditeľné. Nechám ho pár minút si "sadnúť" na pleti.


Tekutý make-up si nanášam štetcom. Obľúbený je od ELF Studio Aplikátor na púder. Make-up je vyzerá krajšie, lepšie a rovnomernejšie sa nanáša, dlhšie vydrží. Pri použití MUA primeru mi pleť vydrží nelesknúť sa niekoľko hodín. Nedráždi pokožku a ani mi nespôsobuje akné. Musím povedať, že som mu veľkú šancu nedávala, ale bola som veľmi milo prekvapená a určite predčil primer od ELF aj Avon.:-)


Vyskúšali ste? Aké sú vaše skúsenosti? Napíšte v komentároch.:-)


Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára