sobota 16. novembra 2013

Tea Tree Calming Mask Sheet Skin79 - Maska na tvár Ladybox


I am big fan of using any kind of face masks. This Tea Tree Calming Mask Sheet from Skin 79 was part of Ladybox October. I used sheet mask before and I was very pleased with it. It was sheet mask from Balea.

Tea Tree Calming Mask Sheet Skin79 is pure cotton sheet mask. It contains extract from Tea Trea and Centella Siatica. These ingredients have soothing and calming effects. You can buy it on this web site http://www.bb-cream.cz/. The price for mask is around 1 euro. Which is not bad.

I washed my face and pat it dry with towel. The mask sheet is very soaked up, full of moisture. I left it on my face for 15 minutes and then paded the left out moisture into my skin. My skin on the face was nicely moist and very soft. The mask calmed my skin and few red patched disappeared.:-)

I would use this mask during travelling when my face is irritated and dry out.

Did you try anything from Skin 79 for skin?:-)


Som veľkým fanúšikom použitia akejkoľvek masky na tvár. Tea Tree upokojujúca látková maska od Skin 79 bola súčasťou Ladybox Október. Už v minulosti som použila látkovú masku konkrétne od Balea a bola som s ňou veľmi spokojná. Malá recenzia tu.:-)

Tea Tree upokojujúca látková maska ​​od Skin 79 je z čistej bavlny​​. Obsahuje výťažok z Tea Trea (Čajovník) a Centella Siatica (Pupočník ázijský). Tieto zložky majú upokojujúci účinok. Maska od Skin 79 sa dá kúpiť napríklad na http://www.bb-cream.cz/. Cena za masku je čosi vyše 1 euro. Čo nie je až také zlé.

Umyla som si tvár a osušila uterákom. Maska bola veľmi vlhká a nasiaknutá. Priložila som ju na tvár, povystierala som ju a ponaprávala a nechala pôsobiť 15 minút. Po odstránení masky som vklepala zostatok po maske do tváre a krku. Moja koža na tvári bol pekne zvlhčená a veľmi jemná. Maska upokojila moju pokožku a zopár červených škvŕn na tvári zmizlo. :-)

Maska by bola určite veľmi užitočná aj pri cestovaní, keď je moja tvár podráždené a suchá.

Skúsili ste niečo od Skin 79? :-)

Lenka






 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára