sobota 7. decembra 2013

Simple festive nailart - red white dots



I like to do my nails.:-) I know that I talked about it before, but when I see girl/ woman with nicely done nail the girl/ woman looks so much put together that if her nails are bare or even worst gnaw out (nails or skin around nail). This red manicure is super easy, festive and quickly done.:-)
You would need just two different red color of nail polish. I used Sally Hansen complete Salon manicure in Right Said Red 570 - basic red (thumb, middle finger, little finger) and Sally Hansen Hard and Nails Xtreme wear nail color in Ruby Stilletos - red with glitter (index and ring finger). Both as a base color. Two coats are enough for opaque color. The Xtreme wear nail color took a bit longer to dry out but nail polish will stay on my nails longer (4 days without problem). Please use a whatever base coat you prefer for not coloring your nail.:-)
After the base layer of two reds was dry I used bigger dotting tool for making three dots on my thumb and ma ring finger with Sally Hansen Hard and Nails Xtreme wear nail color in White on 300. After that I covered half of the dots with red dots. I used top coat and you´re done.:-)
I bought the dotting from eBay for few euro. If you do not have dotting tool you can use bobby pins. 
All nail polishes are from DM drogerie. Love them all!:-) Very opaque, good pigmented, easy to work with, long lasting. 

I hope you like it and leave me a comment what is your favorite festive manicure/nail art design.

Lenka 


Veľmi rada si robím nechty.:-) Ja viem, že som to už spomínala. Keď vidím dievča alebo ženu s pekne urobenými nechtami tak hneď všetko vyzerá lepšie a upravenejšie ako keď sú nechty nenalakované alebo obhryzené (či už nechty alebo okolie nechtov). Táto červená manikúra je veľmi jednoduchá, slávnostná a veľmi rýchlo hotová.:-)

Budete potrebovať dva rôzne laky na nechty červenej farby. Ja som použila Sally Hansen complete Salon manicure v Right Said Red 570 - základná červená farba (palec, prostredník, malíček) a Sally Hansen Hard and Nails Xtreme wear nail color v Ruby Stilletos - červená farba s trblietkami (ukazovák, prsteník). Oba laky ako základnú farbu. Dve vrstvy sú dostatočné pre dosiahnutie sýtej farby. Xtreme wear nail trošku dlhšie schol, ale lak zostane na nechtoch dlhšie (4 dni bez problémov). Prosím, použite akýkoľvek základný lak máte, aby ste ochránili nechty pred zafarbením. :-)
Akonáhle mi uschla základná červená vrstvy použila som bodkovací nástroj pre tvorbu troch bodiek na palci a prsteníku so Sally Hansen Hard a Nails Xtreme wear v bielej farbe 300. Potom som zakryla polku bodky červenou bodkou. Pretrela som krycím lakom a bolo hotovo. :-)
Bodkovací nástroj som kúpila cez eBay za pár euro. Ak ho nemáte, nevadí, môžete použiť sponku do vlasov, ktorá je na konci zaokrúhlená.
Všetky použité laky som kúpila v DM-ke a veľmi som s nim spokojná. Dobre sa s nimi robí, majú sýtu farbu, veľmi pigmentované a dlho trvácne.

Dúfam, že sa vám moja manikúra páčila. Nechajte mi komentár aká je vaša obľúbená slávnostná manikúra/nail art design.:-)

Krásny víkend prajem.

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára