nedeľa 8. decembra 2013

❅ ❅ Sunday tittle tattle - Nedeľňajšie klebetenie ❅ ❅




 Ahojte 
Máme druhú adventnú nedeľu! Ja stále nemôžem uveriť, že už je po Mikulášovi a do Vianoc je to už len "pár" dní. Mikuláš prebehol v chorobe a tak isto aj celý víkend.:-( Takže čajíkujem, užívam si svoje super teplé ružovučké "kroksy" s kožušinkou, ktoré mi doniesol Mikuláš. Waw, musím sa mu veľmi poďakovať! Sú teplučké, perfektné pre zimné mesiace a kožušinka sa dá odstrániť takže aj v lete ich určite využijem.;-)
Čokoládový adventný kalendár je pomaly už tradícia pre každého Mikuláša.:-) Mňam mňam, čokoládové zvieratká, vianočný stromček, mašličky a darčeky - plnené bielym krémom. Chutia presne ako Kinder Surprise.
Celý víkend oddychujem a som navlečená v super jemnučkej mikine. Je bledučko zelená a ja ju volám "macíkovská".:-) Má dlhé chĺpky a keď mi je zima tak perfektne hreje. Kapuca, vrecká. Pohodička. Mikuláš bol tento rok naozaj veľmi veľmi dobrý, lebo k tomu všetkému mi ešte aj macíkovské ponožky doniesol. Fialové! Aj biele.:-) Ale fialové sú krajšie, s bielym lemom.
Ráno rýchla prechádzka s fufákom - Korinom, mojím zlatúšikom, ktorý je maximálne nadšený z toho, že konečne napadol sneh! Ako inak hneď začal hrabať.:-) Je to sibírsky husky a momentálne mi leží pri nohách skrútený - na gauči a na deke. Sibírsky husky??? Pche.:-)



Troška upratovania, troška zdobenia na vianoce a urobila som jedno super rýchle DIY (Do it yourself) na vianočný darček pre kamarátku, kolegyňu alebo len tak pre seba.:-) Super jednoduché, ale veľmi pekné a chutné. Stačí k tomu len čokoláda, oriešky, alebo niečo iné na posyp a plastové lyžičky! Inak pohárik z DM - ky je úplne super!:-) Super vianočný a osobne sa mi veľmi páči severské motívy - soby, losy, vianočné vločky, červeno biela kombinácia? Nádhera! Ešte dobre, že som mala toľko bodov, aby som si mohla zobrať v DM-ke...hneď dva poháriky!
Dnes budem písať vianočné pohľadnice. Robí to ešte niekto??? Ja myslím, že by sa na tradície, hlavne takéto, nemalo zabúdať. Pamätám si, že ako malá ocinovi do práce chodili vianočné alebo Novo ročné pohľadnice a vždy mi tie najkrajšie dal. Strašne som sa tešila.:-) Tieto s motívom vianočného stromčeku som kúpila v Marks and Spencer za menej ako 3 euro za 10 ks.
Inak, perfektnú sviečku som našla v ľudovke! Má presne rovnakú sklenenú nádobku ako Yankee Candle. Majú len dve vône - jablko - škorica a pomaranč - škorica. Každá za 1,80 euro a voňajú úžasne! Sklenenú nádobku určite využijem.;-)
Dnes si ešte nalakujem nechty. Tmavo sivá od Catrice a lak so sivými trblietkami tiež od Catrice. Uvidím ako to dopadne. Rada by som niečo vianočné vymyslela. Uvidíme a určite dám vedieť.:-)

❅ Majte krásnu bielu nedeľu! 
Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára