pondelok 24. februára 2014

Korres Japanese Rose shower gel



Hello Beauties!

What is in my shower? Well, this would be just small part of it. The recent favorite shampoo and conditioner from TONI&GUY I mentioned few days ago and you can read about them HERE. In today´s post I share my experience with Korres shower gel in Japanese Rose. Well, I have never tried any kind of body product from Korres before. I bought this baby in set, 2for1. The price for set was 10 euro and I gave one shower gel to my friend on Christmas.:-) 

The shower gel contains 92 % of natural content. On the packaging is precisely written from where the ingredients are and if it contains mineral oil (NO), paraben (NO), sodium lauryl sulphate (YES), silicones (NO), ets. This information is recently more and more important for users. The shower gel is dermatologically tested and plastic bottle is recyclable.
To the shower gel. The scent is mixture of rose and cherries. Sweet, but not sugary sweet. Even thou I am not a big fan of sweet scents this is very pleasant and I can smell it in the bathroom afterwards. I do not have anything bad to say.:-) 
If I buy again? Yes, but only in set or in sale.

Do you like Korres products? I have lip butter in PLUM and I like it a lot. What would you recommend to me? I would like to try more.:-) After Christmas I made a splurge and bought Korres Wild Rose 24 h moisturizer with eye cream and it smells divine and works great.:-)

Have a beautiful Monday!;-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ ✄

Ahojte!

Čo sa momentálne nachádza v mojej sprche? Tak, dnes to bude len mini časť z toho všetkého. O momentálne mojom najobľúbenejšom šampóne a kondicionéri od TONI&GUY som vám písala prednedávnom a prečítať si o nich môžete TU. V dnešnom poste by som sa rada podelila s mojou "first time ever" skúsenosťou so sprchovým gélom od KORRES Japonská ruža. Ešte som neskúsila iný telový výrobok od tejto kozmetickej spoločnosti. Kúpila som v sete 2 za cenu jedného a cena bola 10 euro. Druhý som dala kamarátke na vianoce.:-)

Sprchový gél obsahuje 92 % prírodných zložiek. Na balení je presne popísané zloženie a to či obsahuje napr. minerálny olej (NIE), lauryl sulfár sodný (ÁNO) - odmasťuje a spôsobuje vysušovanie pokožky a vlasov, parabény (NIE), silikóny (NIE), atď. V poslednej dobe sú tieto informácie čím ďalej tým viac dôležitejšie pre používateľov. Sprcháč je dermatologicky testovaný a plastická fľaša sa dá recyklovať.

K sprchovému gélu... Vôňa je zmesou ruže a čerešní (žeby sakura?). Je sladká, ale nie cukríkovo sladká. Ja veľmi takéto cukríkovo sladké vône nemusím, ale sprcháč vonia veľmi príjemne a prevonia mi kúpeľňu pri sprchovaní. Naozaj nemôžem naň povedať nič zlé.:-)
Kúpim? Určite áno, ale len v sete alebo akcii.

Páčia sa vám Korres výrobky? Od Korres mám ešte balzám/ maslo na pery v odtieni Plum (Slivka), a to sa mi páči. Odporučili by ste mi niečo od Korres? Určite by som rada vyskúšala viac výrobkov:-) Po Vianociach som si dopriala a kúpila si 24 h hydratačný krém Wild Rose (Divoká ruža) a k nemu aj očný krém. Oba voňajú úžasne a fungujú.:-)

Prajem krásny Pondelok.


Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára