streda 19. februára 2014

❋❋ Roger and Gallet HAUL ❋❋


Hello Beauties!

During my recent trip I picked up a few bits here and there. AIRPORT SHOPPING!:-) I am not great shopper in airport, but I am all into sales and free gifts with purchase. ≧✯◡✯≦

I heard/ read a lot positive on Roger&Gallet hand creams. It is French brand and well known for their luxurious soaps. I bought set of three hand and nail creams, 30 ml each. Rose, Orange wood (SPF 15) and Osmanthus flowers. Rose and Osmanthus flower contain Shea butter and Orange wood Argan oil. All three hand and creams smell delicious. They are nourishing, hydrating and protect. They have soft light creamy texture; sink rignt in and no sticky feeling afterwards. All in all, they are great.

I received with set a free gift. Set of Roger&Gallet Fleur de Figuier - Fig flower - gentle shower cream and replenishing body lotion (both 50 ml). Shower cream does not contain soap and both are for dry and sensitive skin. They smell nice, but not overpowering. Great for travelling.:-)

What do you say on Roger&Gallet products? Do you have any recommendations?:-)

Have a beautiful day!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Na poslednom výlete som ako obyčajne nakupovala. Letiskové nakupovanie!!!:-) Zvyčajne na letisku dramaticky nenakupujem, ale zbožňujem zľavy a akcie a tak som neodolala. ≧✯◡✯≦

O krémoch na ruky Roger&Gallet som počula/ čítala na blogoch veľa dobrého. Je to francúzska značka, ktorá je preslávená svojimi luxusnými mydlami. Ja som našla na letisku sadu troch krémov na ruky a nechty, 30 ml každý. Ruža, pomarančové drevo (SPF 15) a kvety Osmantu (oleander). Ruža a kvety Olendru obsahujú bambucké maslo a pomarančové drevo zas Argánový olej. Všetky tri krémiky na ruky voňajú úžasne! Sú vyživujúce, hydratačné a chránia pokožku rúk. Majú jemnú krémovú textúru; vstrebajú sa veľmi rýchlo a nezanechávajú lepkavú a mastnú pokožku. Keď to zoberiem dookola, tak sú veľmi dobré.:-)

Ako darček k nákupu som dostala set Roger&Gallet Fleur de Figuier - figový kvet - jemný sprchový krém a telové mlieko (oba 50 ml). Sprchový krém neobsahuje mydlo; krém aj telové mlieko sú určené na suchú a citlivú pokožku. Voňajú veľmi pekne, ale nijako neprerážajú vôňou. Pre určite skvelé na cestovanie!:-)

Čo hovoríte na značku Roger&Gallet? Poznáte, odporučíte mi niečo?:-)

Krásny deň vám prajem všetkým!

Lenka



Ingridients - hand creams



Ingridients - shower gel and body lotion

2 komentáre:

  1. Neznám, neznám (jak to?) ;-), ale jak se znám, tak brzy poznám. ;-) Vypadá to úžasné - krásné holčičí poklady. ♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj, ďakujem:-) no na Slovensku sa nepredáva len tak, ja si nju vždy donesiem zo zahraničia:-) kukala som Tvoj blog a máš nádherné fotky, som musela followovat;-)

    OdpovedaťOdstrániť