piatok 7. februára 2014

TONI&GUY Cleanse Kit shampoo and conditioner for damaged hair


Hello Beauties!

During Christmas shopping raid and pre-sale on Christmas packs in DM drogerie (where else?!?) I bought TONI&GUY Cleanse Kit shampoo and conditioner for damaged hair. I read on beauty blogger that TONI&GUY is one of the high end and fine brands that you can buy in drugstore. It is not long ago that I could buy products from TONI and GUY in drugstore. There was 20 % off sale and I could not resist this amazing and for now my favorite duo - shampoo and conditioner.
The price for both products was around 17 euro which expensive if I compare it to the drugstore shampoos or conditioners that you can for less than 2 euro for a bottle. But...

At the buying time I did not know how amazing these are; TONI&GUY Cleanse Kit shampoo and conditioner for damaged hair. The shampoo is very gentle, it does not strip my hair from natural oils but cleanse well. Shampoo has white color and kind of bubbly creamy texture. My hair is not dry or tangly. The conditioner is even better! Butter like consistency, white color and dream on my hair. I can feel the silkiness of my hair after washing. I do not even use mask for my hair.:-) And I do not have to brush my hair. I let it air dry and perfect waves I have.

For now this is the best combinations of shampoo and conditioner that I tried.

Did you try these? Could you recommend to me any product from TONI&GUY? Leave me comment bellow.:-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Počas vianočnej nákupnej horúčky a pred-výpredajov na vianočné sady v DM drogérii (kde inde?!?) som okrem iného kúpila aj TONI&GUY Cleanse Kit šampón a kondicionér pre poškodené vlasy. Čítala som veľa pozitívnych vecí na beauty bloggoch a kedže TONI&GUY patrí medzi drahšie a kvalitnejšie značky nemyslela som si, že by sa niekedy dali len tak kúpiť aj v drogérii na Slovensku. Nie je to tak dávno čo sa objavili v DM - drogérii. A kedže som mala kupón na zľavu na - 20 % na vianočné balíčky, nemohla som odolať tejto úžasnej a momentálne aj mojej najobľúbenejšej sade na vlasy.

Cena za balíček nakoniec vyšla na niečo vyše 17 euro. Waw, keď sa zamyslím tak cena je naozaj vysoká v porovnaní s drogérkovými šampónmi a kondicionérmi, ktoré s dajú kúpiť kúpiť aj pod dve eurá za fľašu. Ale ...

Keď som túto sadu od TONI&GUY kupovala ešte som nevedela aká skvelá kúpa to bude. Poškodené vlasy mám, šampón a kondicionér som potrebovala. Takže dva body z dvoch!:-)
Šampón je veľmi jemný, neodstraňuje prirodzené oleje vo vlasoch, ale vyčistí vlasy veľmi dobre. Šampón má bielu farbu a akoby bublinkovo krémovú textúru. Moje vlasy nie sú suché ani zachumlané po umytí. Kondicionér je ešte lepší! Maslová hustá konzistencia, bielu farbu a ako sen na mojich vlasoch. Po umytí sú moje vlasy na dotyk veľmi jemné. Dokonca ani masku na vlasy nepoužívam.:-)
Vlasy si nečešem, nechám ich prirodzene vyschnúť na vzduchu a moje prirodzené vlny sú perfektné.

Pre túto chvíľu je to najlepšia kombinácia šampónu a kondicionéru aké som použila.

Skúsili ste ich? Môžete mi odporučiť vyše obľúbené výrobky od TONI&GUY ? Nechajte mi komentár nižšie.:-)

Krásny víkend prajem.

Lenka

























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára