nedeľa 16. marca 2014

DIY SUNDAY - Golden Vase - Váza




Hello Beauties!

Today DIY Sunday would be about Pringles...YAY, I like crisps and on Pinterest you can find loads of DIY with Pringles can. I did a vase from it.:-) As always, it is a super easy DIY. I hope you like it!
You would need:
- Pringles can - or any other can from crisps,
- spray paint,
- rubbing alcohol,
- glue,
- glass beads of your choice.

I used the rubbing alcohol for removing the paint from the can. I ended up with white can. I spay painted the can with golden paint and let it dry for few hours. I applied second layer and let dry for 24 hours. And at last I glued the glass beads to the can. That is it!:-)

Do you like it? I love it!:-)

Have a beautiful Sunday!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Dnešná DIY nedeľa bude o čipsoch Pringles...Ja zbožňujem čipsy, aj keď slaninkové Slovakia sú najlepšie tam nemôžem použiť obal na nič. Na Pinterest je strašne veľa DIY projektov ako využiť prázdny obal z takýchto čipsov, ja som sa rozhodla pre vázu. Ako obyčajne, DIY je veľmi jednoduché a ja dúfam, že sa vám páči!

Budete potrebovať:
- obal z čipsov,
- farbu,
- alkohol alebo iný odmastňovač,
- lepidlo,
- sklenené korálky aké máte.

Na odstránenie farby a mastnoty z vonkajšej strany obalu som použila alkohol. Ostala mi celkom biela nádobka, celá farba totiž zišla dole. Nasprejovala som zlatú farbu na obal a nechala vyschnúť. Naniesla som ďalšiu vrstvu a nechala schnúť 24 hodín. Lepidlom som prilepila sklenené gorálky a mala som hotovo!:-) Pridala som bahniatka...no ide Veľká Noc tak treba trošku výzdobu začať.

Páči sa vám?? Mne sa páči veľmi!

Prajem krásnu nedeľu!

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára