sobota 1. marca 2014

Spring - ish nails - bright orange with turquoise glitter - Winner of my Giveaway


Hello Beauties!

March is here, cannot believe that Christmas was two months ago. The weather was really nice last week and I decided that spring is almost here and my nails have to be spring - ish, too.:-)

As a base color I used CATRICE in 03 Papa Don´t Peach, beautiful radiant orange (two coats) and I topped it with turquoise glitter ESSENCE nail art special effect topper 3D glitter in 10 glorious aquarius. Love all of these nail art toppers from Essence, you can see all of them HERE. Do you like them? What is your favorite color for nails?

And the winner of my 100 blog post GIVEAWAY is.....Denisa Hartmannová. CONGRATS!

Have a beautiful and sunny weekend!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Marec je tu, stále nemôžem uveriť tomu, že Vianoce boli pred dvomi mesiacmi. Počasie bolo posledný týždeň veľmi pekné a tak som sa rozhodla, že jar už je za dverami a ja ju privítam jarnými nechtami.:-)

Ako základ som použila krásny, žiarivý oranžový lak od CATRICE 03 Papa Don´t Peach (dve vrstvy) a navrch som použila lak s tyrkysovými trblietkami od ESSENCE nail art special effect topper 3D glitter  10 glorious aquarius. Tieto vrchné laky od Essence sú úžasné a všetky farby sú veľmi pekné, môžete ich všetky vidieť tu. Čo na ne hovoríte? Páčia sa vám? Teraz je na ne akcia v DM, 50 % dole! 
Aká je vaša obľúbená jarná farba lakov?

Víťaz mojej 100 blog post Giveaway je.....Denisa Hartmannová. GRATULUJEM!

Prajem krásny a slnečný víkend!

Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára