utorok 1. apríla 2014

April/ Easter 2014 GIVEAWAY



Hello Beauties!


I decided to do another Giveaway! Yay, for beautiful weather, spring, sun and flowers everywhere. I would like to contribute with my small bit and make two persons happier.:-)


Prizes:
Caudalie Hand and Nail cream 30 ml
Two Catrice nail polishes
One Essence nail art topper
Rhinestone Necklace that I made.

Rules:
Follow me on Bloglovin and leave me comment with your email address.
Open from April 1st till April 30 of 2014.
This Giveaway is open worldwide.
Two random winners!
On May 1st 2014 I will write blog post where I will announce the two lucky winners.


I hope you have an amazing April!:-)

Lenka


✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!
Tak rozhodla som sa, že urobím ďalšiu Giveaway! Jéj, vzhľadom na nádherné počasie, jar, slniečko, všade kvitnú jarné kvietky, som si povedala, že sa aj ja pokúsim pridať svojou troškou k všeobecne dobrej nálade!:-)

Ceny:
Caudalie krém na ruky a nechty (30 ml)
2 laky na nechty od Catrice
1 vrchný lak od Essence
1 náhrdelník s amienkami, ktorý som sama vyrobila.

Pravidlá:
Follow-uj môj blog na Bloglovine a napíš mi komentár s Tvojím emailom, aby som Ti mohla napísať v prípade výhry.
Giveaway bude prebiehať od 1. do 30. Apríla 2014.
Prihlásiť sa môže ktokoľvek a odkiaľkoľvek.
Náhodne vyžrebujem dvoch výhercov!
1. Mája vyhlásim na blogu v článku, kde oznámim dvoch šťastných výhercov!

Prajem vám krásny Apríl všetkým!

Lenka


Prize 1

Prize 2

3 komentáre:

  1. sustekoj@gmail.com rozhodne ma laka krem caudalie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hey! My mail address is cairrie@gmail.com ^^
    Thanks so much for this giveaway <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem na Bloglovine ako Nikola :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť