piatok 11. júla 2014

DIY paint - THIS HOME RUNS ON... Urob si sám - maľba


Hello Beauties,

Last few week I did loads of DIY projects. Well, if "thinking" means "doing". For great finish you need to plan and then perform to make sure that the project will be success.

saw this trend on Instagram and lot of DIY blogs did some variations on THIS HOME RUNS ON LOVE, LAUGHTER AND... I did fell in love with it because it is simple and yet very house warming. I did a small variation with a red colour. LOVE it:-)


I used canvas, water paint and by pencil I wrote the sentence. Then I painted the letter by black and red. I think that the red "LOVE" is great on the canvas. The canvas and water paint were from LIDL and the quality is great!!!

What do you think?

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Posledné týždne som robila na veľa DIY projektoch. No ak sa rozmýšľaním myslí "robenie".:-) Ale tak myslím, že je dôležité pre úspešnosť dokončenia nejakej práce si ju dobre premyslieť, naplánovať a nakoniec ju aj úspešne dokončiť.

Veľa podobných variácií som videla na Instagrame a na veľa "Urob si sám" blogoch som videla rôzne variácie na tento obraz. Veľmi sa mi zapáčil práve preto, že je veľmi jednoduché ho urobiť a pritom je to super obraz na darovanie. Väčšinou sú písmenká čiernou farbou napísané a mení sa káva za pivo alebo za víno. Ja som však zmenila farbu nápisu "LOVE" na červenú. Som s tým maximálne spokojná!:-)

Použila som plátno a vodové farby z LIDL - u. Ručne som si ceruzkou napísala písmenká a potom som ich namaľovala čiernou a červenou farbou. Aj plátno aj farby boli za "centík" a kvalita je super!!!

Lenka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára