pondelok 4. augusta 2014

DIY Box that Rocks - Urob si sám krabička na bižutériu, make-up alebo darček


Helloo DIY-ers!

I was looking thru the DIY world on the Bloglovin, I have about 200 hundred of blogs that I follow..., and saw a new or old?! DIY going on. Rock the rocks (gems) on the jewellery, make-up, gift box or on whatever you want to use the box. I do like to use nature beauties on my DIY projects and rocks are one of them. When I am walking my dog I alway look onto the ground and sometime you can find beautiful rocks. I found these white one just around the corner of my apartment. You can also buy some fancy gems.:-)

For my box I used clear plastic candy box, white rocks and hot glue. You can use any other glue. I cleaned the lid of the plastic box with rubbing alcohol (you can use nail polish remover) and hot glued thoroughly washed and dried rocks.

If you want you can paint some of the rocks with different colours, gold is my favorite at the moment. Neon orange or pink would look great also!;-)

Let me know if you like it!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!!!

Každý deň pozerám príspevky z DIY blogov na Bloglovin - e, mám skoro dvesto blogov, ktoré nasledujem... a na niektorých som videla starý alebo nový DIY - Urob si sám projekt. Kamene, drahokamy na rôznych krabičkách a boxoch na make-up, bižutériu alebo na čokoľvek sa vám páči. Ja veľmi rada pracujem s prírodnými materiálmi a krásami na mojich Urob si sám projektoch a kamene sú jedným z nich. Vždy keď som na prechádzke s mojím psíkom obzerám sa všade naokolo po zemi a niekedy sa dajú nájsť naozajstne krásne kamienky a kamene, aj na zemi. Tieto biele kremeňové kamene som našla vedľa paneláku!?! Ak by sa vám takéto "obyčajné" nepáčili môžete aj kúpiť polodrahokami alebo drahokami a použiť tie.

Na boju krabičku som použila priehľadnú plastovú krabičku z bonboniéry, biele kremeňové kamene a tavné lepidlo. Vrchnák z krabičky som si očistila a odmastila. Kamene som riadne kefkou umyla a vysušila handrou. Prilepila tavným lepidlo a mala som hotovo. Ja osobne som kamienky aj nafarbila na zlato, je to momentálne moja obľúbená farba. Môžu sa nechať len tak na prírodno alebo použiť neónové farby - oranžovú, ružovú. To by vyzeralo super!!

Dajte vedieť či sa vám takáto krabička páči.

Lenka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára