nedeľa 25. januára 2015

DIY Beaded colour blocking necklace - Urob si sám Korálkový náhrdelník


Hi beauties,

I bought few months ago two packages of small beads - 1-2 mm diameter. New craft shop was open. I wanted to DIY some headband with felt and beads...still in progress. But mean time I wanted to use the beads for something else - long colour blocking necklace. So I made two separate very long necklaces. One just black and white and the second one is black, light blue, dark blue and hot pink. I used small beads, nylon thread and needle.

The rocks are for my following project.:-)


Pred niekoľkými mesiacmi som kúpila dva balíky mixnutých malých korálok. Otvorili nový obchod so všelijakými zaujímavými vecičkami v meste. Chcela som korálky použiť na čelenku s tenkého filcu a korálok....stále v procese vyrábania. Medzičasom som však využila korálky na dlhočizný náhrdelník. Respektíve spravila som dva. Jeden bielo čierny, tradičná kombinácia a druhý čierno, bledo modro, tmavo modro krikľavo ružový. Použila som malé korálky, silonové vlákno a ihlu dostatočne tenkú, aby mi uškom korálky prešli.

Kameň je z môjho nasledujúceho projektu, ktorý sa vyrába momentálne.:-)

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára