štvrtok 29. januára 2015

DIY Crochet cover up vaze - Hačkovaná "bundička" na vázu


 Hello,

I saw a beautiful picture of a big carboy with grey crochet cover up and magnolia flower in it. Love on first sight!!! I had this glass bottle for months in my cabinet and still did not know what to do with it. I knew that it deserve something better. Did not know what the "better" was till I saw the carboy. I think that this is the better for the very nice bottle from vine that was also nice during the time that I enjoyed it with my father.:-)

I used some left over yarn that I had from my previous project. I used double crochet and 4 mm hook.

What do you think about it?? For it is a keeperv like Steve Harvey says!:-)


Ahojte!!!

Videla som na internete, špeciálne na nejakom blogu, nádhernú fotku obhačkovaného demižónu sivou priadzou a magnóliou. Bola to váza a pre mňa láska na prvý pohľad!!! Túto fľašu som mala v skrinke už niekoľko mesiacov odloženú a stále som nevedela čo s ňou idem urobiť. Proste chcela niečo "lepšie", ale nevedela som prísť na to čo to je. Podľa mňa sa hačkovaný kabátik pre túto peknú fľašu od vína, ktorú som pila s mojím ocinom hodí.:-)

Použila som priadzu, ktorá mi ostala po predchádzajúcom hačkovaní. Hačkovala som dlhý stĺpik a háčik veľkosti 4 mm.

Čo si o vázičke myslíte??? Pre mňa je to určite "keeper" ako vraví Steve Harvey.;-)


Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára