pondelok 4. mája 2015

AUSSIE Miracle Moist shampoo and conditioner - Šampón a kondicionér


Ahojte!

Totálka vypotrebované!:-) Šampón aj kondicionér som kupovala počas vianočných zľavových kupónov - 20%  za vianočné balíčky. Cena vychádzala lepšie ako keby som kupovala samostatne, takže prečo nie. V balíčku bola troj-kombinácia výrobkov MIRACLE MOIST šampón a kondicionér plus 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR. 

Recenziu na 3 MIN Miracle som už robila v minulosti, ale tento mal úplne inú vôňu. Strašne fajnovú, ako HUBA BUBA žuvačky a bola neprekonateľná. :-) Láska na prvé ovoňanie na rozdiel od minulosti, kde som sladkú vôňu koláča a orechov vyslovene neznášala.

Naspäť k šampónu a kondicionéru: šampón dobre vyčistil vlasy, penil ok, vôňa super, ale po zmytí som mala pocit trošku suchých vlasov, hlavne od polovice ku končekom. Používala som ho len s kondicionérom alebo s 3 Minute Miracle. Samostatne som ho použila len pár krát a vždy som musela suché vlasy doháňať olejčekom na vlasy. Môj Tangle Teezer mal čo robiť, aby to suché vrabčie hniezdo rozčesal. Šampón bol v tomto pre mňa sklamaním, hlavne preto, že je určený na suché a poškodené vlasy.
Kondicionér bol super. Nanášala som ho hneď po umytí vlasov šampónom a nechala pôsobiť pokiaľ som nebola v sprche (5 - 8 minút). Riadne zmyla, inak by som mala vlasy strašne mastné hneď na druhý deň. Vlasy po usušení (nefénujem!) boli hebké, lesklé a žiadna statická elektrina.:-)

Ako sa vám ľúbi šampón a kondicionér od AUSSIE MIRACLE MOIST?

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára