sobota 23. mája 2015

What I bought in Copenhagen - SOSTRENE GRENE - Nákupy DIY vecičiek v Kodani










Ahojte!!

Kodaň je úžasné a krásne mesto. Vždy sa strašne teším, keď sa môžem popozerať po takom super meste ako je Kodaň. Ľudia sú tam milí a nehorázne pekní a štýloví. Ešte doteraz som nepochopila ako môže byť na jednom "malom" mieste toľko veľa dobre oblečených a nastylovaných ľudí. Aj napriek tomu, že dievčatá/ ženy nechodia skoro vôbec nalíčené a pritom sú veľmi pekné.

V Kodani je celkovo dosť draho. Čokoľvek. Jedlo, ubytovanie, cestovanie, kozmetika, oblečenie. Nájdu sa aj super lacné obchody, ale kvalita je tam celkom nízka. Jedným zo super obchodov, kde sa celkom oplatí nakúpiť a kvalita je prijateľná, je aj obchod SOSTRENE GRENES. Majú aj YouTube kanál, na ktorom ukazujú extra nádherné DIY z vecí, ktoré si u nich v obchode môžete kúpiť.

Nájdete tam čokoľvek. DIY vecičky, nálepky, kuchynské nádoby, vecičky do domácnosti (štipce, koše, utierky, koberce), písanie a kresliace potreby, plátna, farby.... Najnovšie som tam našla aj čaje - sýpané ale aj v krabičkách. Perfektné, ak chcete niekomu z rodiny, kamarátov, hocikomu darovať niečo pekné, milé, malé aj veľké, na jedenie, na pitie, na hocičo.

Po pár hodinách a dvoch návštevách som nakúpila, nie síce všetko čo som xela, ale aj tak som spokojná.:-)

Úžasné nálepky za pár centov! Kovové gumičky! Stuhy! Vykrajovátka/vyrezávatká/dierovače! Flitre!

Dúfam, že máte krajší víkend ako je u nás - stále prší.

Lenka

 
 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára