streda 3. júna 2015

Yarn shopping Copenhagen - Nakupovanie priadzí v Kodani




Ahojte!!!

Počas môjho nedávneho pracovného stretnutia v Dánsku som zavítala do niekoľkých super obchodíkov s priadzami. Od výmyslu sveta, všetko tam mali. Krásne háčkované, štrikované svetre, vesty, pre detičky svetríky...ÚŽASNÉ...nádherná ručná práca! Kiež by som tak dobre vedela háčkovať.:-)
V obchodíkoch mali okrem iného aj krásne knižky so vzormi, gombíky, potreby pre štrikovanie, háčkovanie a ostatné ručné práce. Pre milovníka priadzí to bol raj na zemi.

Cena priadzí bola stredná až vysoká a aj napriek tomu, že som sa zamilovala do hebučkej mačiatkovskej/ šteniatkovskej super chic sivej 100 % priadze z Alpaky, nedopriala som si. :-( 

Našla som oveľa lacnejšiu priadzu zo 100 % bavlny v SOSTRENE GRENE. Cena za 50 g klbko bola okolo 1,50 euro, čo nie je super lacné, ale na druhej strane výber farieb bol super a slniečkovo kanárikovej žltej som neodolala. Sivá je základ a je to "nová" čierna, takže ako základ super.

Čo by ste mi poradili na uháčkovanie???;-)

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára