streda 5. augusta 2015

REVIEW CIEN day and night cream LIDL


Ahojte!!!

Leto je za svojou polovicou. Dúfam, že ste mali všetci úžasnú prvú polovicu a tá druhá Augustová bude ešte lepšia.;-)

Krémy s Q10 proti vráskam sú celkom známe. Pred viac ako rokom bola uverejnená recenzia D-test časopisu a tento krém bol lepší ako krémy od NIVEA, L´Oreal a pod. Cena??? 1,99 euro bez zľavy za 50 ml krému!!! Ja som ich kúpila oba v zľave za úžasných 1,49 euro! Kto nevidel neuverí. Balenie nie je žiadny lacný plast, ale pekne v skle.

Oba krémy majú veľmi podobnú konzistenciu, trošku hustejšiu, hutnejšiu, žltkastá farba, veľmi jednoducho sa roztiera po tvári a krku, bez výraznej vône. Za mňa PERFEKTNÉ! Oba sú super. Rýchlo sa vstrebú, žiadne mastné fľaky, škvrny, lesklé čielko...a tak.

Mám kombinovanú pleť, nos a čelo mastné a lesklé väčšinu času po 5 minútach v 35 - kách. Vyše 30-dsať, takže za mňa určite kúpa perfektná! Povedala by som, že v zime budú ešte lepšie.:-)

Máte skúsenosti? Napíšte.

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára